Snabbare webb.
En hastighetsoptimerad hemsida är viktigt både för SEO, användarupplevelse och konverteringsgrad.
Vi på Digipartner hjälper dig att förkorta laddningstiden och snabba upp din hemsida. Oavsett om du driver en enklare WordPress-sajt eller stor internationell e-handel så hjälper vi dig.
Hur snabb ska en hemsida vara?
Google rekommenderar en laddningstid under 3 sekunder. Tar det längre tid visar statistiken på att 40% av användarna lämnar hemsidan. Riskera därför inte att tappa möjliga affärer eller samarbeten.
Vi specialiserar oss på att göra din hemsida så snabb som möjligt, med analys för förbättringspotential och konkret hjälp med att åtgärda de brister som finns.
Det bästa av allt? Lyckas vi inte med vårt uppdrag att snabba upp din hemsida så tar vi heller inte betalt.
Detta får du när vi hastighetsoptimerar din webb:
- Analys av hemsida.
- Sammanställer förbättringsåtgärder.
- Implementerar förbättringarna direkt på din hemsida, om så önskas.
- Garanterar högre konverteringsgrad om åtgärdsförslag genomförs.
- Högre avkastning från er digitala annonsering.
- Skapar upp en automatisk rapport över hur din hemsida presterar över tid.
- Sätter upp övervakning för att se hur din hemsida konverterar före och efter.
RESULTATET?
Såhär tycker våra kunder.
Jan Phersson
Simpson Europe
”Digipartner har snabbt och effektivt levererat en väl genomtänkt e-handelsplattform. Vi har nu på kort tid mer än fördubblat antalet affärstransaktioner på vår e-handelsplats. De har byggt ett gränssnitt mot konsument och återförsäljare samt integrerat vårt affärssystem mot såväl nationella som internationella kunder. De har dessutom med egna metoder jobbat mycket framgångsrikt med riktad marknadsföring av våra produkter.”
Fler tjänster.
Google
Shopping.
Annonsering med Google Shopping gör att du syns på Google direkt när era potentiella kunder aktivt söker efter era produkter. Precis som på bilden här kan du visa era produkter med bild och pris. En bra grej är att du betalar endast när någon klickar på dina annonser. Vi jobbar aktivt för att ni alltid ska få mer pengar tillbaka än det ni lägger på Google Shopping.
Webbanalys.
En väl utförd webbanalys kan vara den bästa investering du gör! Det spelar ingen roll hur mycket pengar du lägger på marknadsföring om dina webbesökare inte gör det du önskar. Vi har sett många företag slänga bort upp mot 70% av sina annonspengar just för att 70% av webbesökarna lämnar startsidan direkt utan att klicka vidare eller handla något.